plan om te gaan winkelen - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu plan om te gaan winkelen - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

plan om te gaan winkelen

Door: joanne

Blijf op de hoogte en volg Wilma

08 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Vandaag lekker uitgeslapen tot 10 uur.
Ontbijt, de was, want wij vertrekken morgen om te beginnen met reis van lithgow naar grabben gullen. Wij zijn vervolgens met zijn allen naar de winkel gegaan om de boodschappen te doen. Onderweg had mijn zus een idee om de ruine te bekijken van de oude staal fabriek.
Toen heeft mijn zus ons naar hassans lookout gebracht om de omgeving te bekijken vanuit een overhangend cliff.
Prachtig.
Uiteindelijk de boodschppen gedaan. Ondertussen was het 3 uur in de middag. Late lunch.
Wimke had een kaart voor haar schatje geschreven. En ik heb deze voor haar op de post gedaan ....met de fiets.
Toen chillen , op de bank met een video film.
Vermoeiend allemaal.:-)

• 08 Januari 2014 - 13:58

Maud:

Heey Dames,
    Dat klinkt als een lekker dagje! Chill maar lekker want vanaf morgen gaan jullie denk ik veel bewegen op jullie trip! :)
    Veel plezier!
    Groetjes Maud

• 08 Januari 2014 - 18:33

Margreth:

Zó , Wurm en Wimke zijn nog niet helemaal de jetlag en het slaaptekort te boven. Ben al heel benieuwd naar al jullie as avonturen Down Under. Heel veel plezier W&W en de groetjes aan je zus xxx

• 08 Januari 2014 - 21:13

Jenny:

Hallo Joan,
    Van Dewi gehoord dat jullie goed waren aangekomen. Lief van haar. Heeft je moeder de reis ook goed doorstaan. Doe de groetjes aan Jeanny. De eerste dag is zoals ik kan lezen al heel goed bevallen.
    Ben je weer in je thuis land geniet er maar van ook voor je collega de allerbeste groeten.
    XXXX Jenny

• 08 Januari 2014 - 23:11

Yvonne:

Hey dames, lekker hoor zo'n dagje chillen! En ach, neem de dag zoals die komt. Wat maakt het uit om later te lunchen, jullie hebben vakantie!!
    Vanaf morgen lekker op pad, veel plezier meiden! Xx

• 09 Januari 2014 - 12:19

Dirk Neven:

hoi dames , even een mededeling , jullie staan overal boven aan :-)

Zoekresultaten
    ooh wat zijn wij moe.. - Reisverslag uit Lithgow, Australië van ...
    wurmenwimke.waarbenjij.nu/‎
    Profiel. Volledig profiel. Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in: Voorbereid op reis? check reisloket. prev next. 365 Vaccineren ...
    Profiel van Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › wurmenwimke‎
    Fotoboek van Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    De voorbereidingen - Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › ... › Samen op reis en GENIETEN‎
    27 aug. 2013 - Profiel. Volledig profiel. Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in: Voorbereid op reis? check reisloket. prev next.
    Samen op reis en GENIETEN - Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › wurmenwimke‎
    Breadcrumbs. Home; >; wurmenwimke; >; Samen op reis en GENIETEN; >; Reisverslagen ... Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in ...
    Samen op reis en GENIETEN - Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    WaarBenJij.nu - Joanne en Wilma
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › ... › Samen op reis en GENIETEN‎
    Home; >; wurmenwimke; >; Samen op reis en GENIETEN. Lithgow 20:09 sitemap ... Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in: ...
    Aangekomen op onze bestemming - Reisverslag uit Brunssum ...
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › ... › Samen op reis en GENIETEN‎
    2 dagen geleden - Profiel. Volledig profiel. Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in: Voorbereid op reis? check reisloket. prev next.
    plan om te gaan winkelen - Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    wurmenwimke.waarbenjij.nu › ... › Samen op reis en GENIETEN‎
    1 dag geleden - Profiel. Volledig profiel. Profiel afbeelding van wurmenwimke. wurmenwimke. Nu in: Was in: Voorbereid op reis? check reisloket. prev next.
    ooh wat zijn wij moe.. - Joanne en Wilma - WaarBenJij.nu
    Volgende

Verder alles goed met jullie?Gewoon lekker genieten , hebben jullie echt verdient.

Astrid is vandaag bij me geweest , koffie drinken en zo..en laura heeft samen met mij gepoets. Ben ik haar dankbaar voor.

Nou tot horens

Grt. Dirk

• 09 Januari 2014 - 22:06

Astrid:

Hey lieverds,
    Kreeg van Dewi een mail, dat jullie goed waren aangekomen, deed me goed.
    Lijkt er al op dat jullie al helemaal in de vakantiestemming zitten, heerlijk om te lezen.
    Spannend om morgen aan de trip te beginnen. Ben benieuwd naar de foto's (en natuurlijk de verhalen)
    Genietennnnnnnnnnnn !!!
    Joanne geef je je moeder en zus ook een lieve groet van mij ?
    Voor jullie 2 een dikke knuffel !!
    Astrid

• 09 Januari 2014 - 23:28

Laura:

Dames,

Fijn dat jullie reis goed gegaan is.
    Geniet van de mooie natuur daar.
    Zorg goed voor elkaar en have fun!

Dikke knuffel Laura

• 11 Januari 2014 - 01:07

Käthy:

Geweldig dat jullie er al een paar dagen zijn en mooi weer ,beter dan hier geniet van jullie welverdiende vakantie, die is zo weer voorbij.

• 11 Januari 2014 - 13:13

Janina:

Hallo Ladies

Ik was aan jullie t denken en dacht, he kijk eens op de site!
    Hopelijk is alles goed met jullie en zijn jullie lekker aan het genieten.
    x Janina

• 12 Januari 2014 - 13:26

Fam. Wijnen:

Een prachtige vakantie wensen wij jullie

Math, Vera, Vincent en Lynn

• 14 Januari 2014 - 07:00

Dirk Neven:

Hoi Dames. Ik hoop dat alles nog naar wens is daaro. Ikzelf heb nog geen berichten uit australie ontvangen dat ze jullie aan het zoeken zijn :-)

Dit verwacht ik ook niet met zo'n sterk team. Let er wel op dat joanne niet de tomtom of navvi aanzet :-))

ok dames. Fijne dagen nog .. Gr Dirk

• 14 Januari 2014 - 16:30

Donna:

Hallo leuk de pagina.
    Ik alleen meer foto zien waar zijn die? Grapje Zusje love zeg hallo daar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Januari 2014 - 20:28

Yvonne:

Even benieuwd hoe het met jullie gaat. Hebben jullie ook zo'n last van de hitte?
    Hoop dat jullie lekker aan genieten zijn. Xx

• 16 Januari 2014 - 19:52

Margreth:

Hoi globetrotters, ben ook benieuwd hoe het jullie bevalt. Hoop dat jullie niet in die vreselijke hitte zitten maar in een wat aangenamer deel van down under. Kijk uit naar jullie verdere verslagen en foto's ! Dikke kus en knufs
    Margreth xxx

• 16 Januari 2014 - 20:17

Brigitte:

Hoi.
    Hoe is het met jullie? Lekker warm daar, of te heet?
    groetjes Brigitte

• 28 Januari 2014 - 20:39

Thea:

he hallo dames,

hoe is die?
    hopelijk goed want dat gaat wel lukken Joanne kennende ;-)
    de tijd gaat snel het is alweer bijna 1 februari
    geniet ervan en de groetjes veel liefs Thea xx