Daar zijn we weer - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Nou na meer dan een week WiFi stilte maar heel veel avonturen indrukken en plezier laten we weer iets van ons horen.
We zijn vanuit Lithgow naar Graben gullen gereden waar het nichtje van Joanne een farm heeft, met allerlei dieren ontzettend leuk. Na ons bezoek hebben we na het boeken van en verkeerd hotel, hetzelfde hotel ander plaats, in Jazz heerlijk geslapen. hierna zijn we verder naar beneden gereden richting Adelaide. gestopt aan de murriariver Mathoura picnicpoint caravanpark. Hier zijn we 2nachten gebleven prachtig. Vanuit daar naar Adelaide, prachtig weer. Wij waren er toen het de warmste plek op aarde was. 46,3 graden. Overal kom je Nederlanders tegen en Australiërs die je kunnen verstaan, dus pas op. Was lang geleden dat ik rood werd pffffff Adelaide is prachtig mooie stad prachtige gebouwen en een ontzettend mooi strand. Hier zijn we 4dagen gebleven. Ennnn ja hoor we gingen voor een pot boter en wat erggggg we waren opeens om the beach, echt verschrikkelijk.
Vanuit Adelaide zijn we de Great ocean road gereden, echt ontzettend mooi. Op allerlei mooie punten gestopt en uiteindelijk uitgekomen in Torquai teveel mooie dingen gezien op te benoemen.
Heeeeeeelllll veel gelachen en domme dingen gedaan maar uiteindelijk zijn we hier.... Ik denk dat dit door onze gelukssterren komt hahahahaha ze reizen met ons mee. Dit was het een beetje, Joanne vult het aan. Dikke knuffel voor jullie allemaal

• 17 Januari 2014 - 08:46

Saskia:

Lief tantje, heerlijk dat jullie zo genieten!!!!
    Dikke knuf uit NL
    Sas

• 20 Januari 2014 - 01:31

Angie:

Just enjoy and have fun, doing stupid things , hug some wallabe, s and cute koalas.
    Wish i was there too :-)

Angie