canberra The Capital State - Reisverslag uit Canberra, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu canberra The Capital State - Reisverslag uit Canberra, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

canberra The Capital State

Door: joanne

Blijf op de hoogte en volg Wilma

13 Februari 2014 | Australië, Canberra

Zo het is weer een dikke week geleden dat wij iets van ons hebben laten weten. Niet omdat het niet leuk is hier of omdat er iets aan de hand is ,maar wij moeten steeds ee macdonald opzoeken om te kunnen internetten.
Nou laat inde avond arriveerden wij 23.00uur aan op het statin Canberra train station. Wij hebben een taxi genomen naar onze hotel kamere en zijn toen lekker gaan douchen en naar bed.
Volgende dag bright en early op pad met ons ondetussen favourite vervoer middel , onze benen wagen! :-)
Canberra is een mooi stad ,schoon rustig en alles om de parlements gebouw heen gebouwd in een ronde ...traject.
Wij hebben de belangrijkste gebouwen bezichtigd, en aan de andere kant van de brug hebben wij ellelange wandelingen gemaakt om alles te kunnen zien. Het was heel warm maar wimke en wurm zij echte die hards.
Wij hebben een korte cruse gemaakt met een klein bootje met nog zo,n 8 .man. De schipper vertelde interressante informatie over de omgeving , een beetje de regering denegreren.was lachen. Alle of de meeste museums zijn gratis, dus dat is gunstig voor onze beurs.
Wimke voegt nog een foto bij en ik verplaats mij naar de volgende blok om over de next pR of our journey te schrijven....:-)

• 16 Februari 2014 - 12:00

Margreth:

Was jullie link kwijt , maar gelukkig weer met wat puzzelen gevonden