cairns - Reisverslag uit Cairns Island, Canada van Wilma - WaarBenJij.nu cairns - Reisverslag uit Cairns Island, Canada van Wilma - WaarBenJij.nu

cairns

Door: wimke en wurm

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 Februari 2014 | Canada, Cairns Island

hallo allemaal
in cairns aangekomen was het heerlijk weer ..hot hot hot klamme weer , maar wij vonden het wederom heerlijk.

wij zijn naar de stad cairns gegaan nadat wij genoten van onze uitzicht op balkon van onze prachtige kamer in de resort .trinity links van wyndam.

met de bus naar cairns was een makkie en eenmaal aangekomen begon het een beetje te misselen (lichte regen) maar ja wij zijn ondertussen die hards en hebben hier niets van aangetrokken. de esplanades was apart .
dat is de strand en daarvoor een prachtige pad waarop je de lengte van de strand langs kan lopen. voor de strand op een gedeelte van de strand zijn mooie in de grond gebourde zwembaden met zee water dat gefilterd is. wij hadden onze bikins aan en het was de bedoeling om te gaan zwemmen daarin maar het begon toen te omweren en iedereen moest de water uit.
na een mooie wandeling in de stad en boodschoppen gekocht zijn wij met de bus retour naar de resort gegaan. genieten op de balkon met onze simpele maaltijd
De tweede dag wilden we naar de botanicalgardens wauw dachten we. Nou ongeveer 4 uur gelopen echt zeike zeike nat tot op de onderbroek en geem bloemen gezien hahahaha. Wel ontzettend veel gelachen omdat we vlak voor de tuinen dachten dat we de weg kwijt waren en dus teruggelopen. Ondanks alles een hele leuke dag gehad want We love Austrailia goed of slecht weer het maakt ons niets uit.

De volgende dag zijn we naar het rainforrest gegaan en hebben daar in de skyrail gezeten echt heeeelllllll hooggggg en heelllll mooi. We hebben aboriginal show gezien, dieren die vrij rond lopen en ontzettend mooie bloemen en planten. Dus toch nog een beetje botanicalgardens hahahaha
Een hele mooie dag gehad dus weer eentje om te onthouden en mee naar huis te nemen.

De volgende dag met het vliegtuig terug naar Sydney en van daar uit met de trein naar het mooie Canberra

• 06 Februari 2014 - 09:32

Yvonne:

Ha meiden, net even al jullie reisverslagen doorgelezen. Dit had ik de afgelopen dagen verzuimd om te doen. Maar wat een geweldige reis maken jullie! Wat een indrukken, en wat een mooie foto's! Willen jullie nog wel terug? Ha,ha,ha.
    Geniet nog maar even lekker meiden, het gaat allemaal snel genoeg! Dikke knuffel, yvonne

• 07 Februari 2014 - 19:38

Brigitte Hardy:

Heerlijk denk ik als ik dit allemaal lees. Dit gaan jullie nooit meer vergeten. Heel veel plezier nog