ooh wat zijn wij moe.. - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu ooh wat zijn wij moe.. - Reisverslag uit Lithgow, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

ooh wat zijn wij moe..

Door: joanne

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 Januari 2014 | Australië, Lithgow

Oh wat zijn wij moe....het was ook een lange reis. En net zoals Wilma schrijf het was ook allemaal soepeltjes gegaan.
Aangekomen bij mijn zus ,naar 3,5 uur sloeg de mannetje met de hamer in..
Daar heeft mijn zus misbruik van gemaakt en vastgelegd.

• 07 Januari 2014 - 18:09

Yvonne:

Goed te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en ook goed zijn aangekomen. Leuk dat zus lief daar meteen "misbruik" van heeft gemaakt! De trip kan kan gaan beginnen!!
    Doe voorzichtig en veel plezier! Dikke knuffel, Yvon

• 07 Januari 2014 - 20:41

Inge:

Ohh wat zijn jullie schattig met de oogjes dicht en oozooo moe!!
    Rust eerst lekker uit, jullie zijn er "down under"
    Heel veel plezier en geniet ervan!! Groetjes Inge

• 08 Januari 2014 - 18:12

Margreth:

Ohhh wat liggen jullie er lief bij. Was wel te verwachten dat jullie knock out zouden gaan. :)) nu kunnen je er weer uitgerust tegenaan! Veel plezier xxx