Williamstown - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Williamstown - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Williamstown

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 Januari 2016 | Australië, Melbourne

Na een week een nieuw plekje namelijk Williamstown. De B&B waar ik verblijf heet Northaven by the see en het is prachtig hier.
Je bent met de trein of de ferrie vlug in de stad. En hebt vanaf deze kant een prachtig uitzicht op de stad en de ferrie naar Tasmanie. Hier is vroeger een vulkaan werkzaam gweest en dat is te zien aan de lava bodem dat de baai in loopt prachtige kleuren.
Verder ben ik naar de Sanctuary gewwest met allerlei inheemse dieren die in hun eigen habitat leven.
Naar een wedstrijd boven op de hoogdte berg in Melbourne, ze maakten met elektrische zagen prachtige houten beelden.
En naar de Yarra valley waar. Ze wijn maken met groe velden vol met wijnranken.
In melbourne ook naar allerlei parken, kerken en musea geweest teveel om op te noemen. De Victoria market was echt leuk met heel veel kraampjes maar ik moet nog verder reizen dus no no niks kopen maar als een echte Nederlander alleen kijken.
Op dit moment is in Melbourne de Australian open en dat merk je aan de drukte. Het weer is heerlijk van echt heet tot een 24graden.
Deze week was ik echt trots op mezelf met de kaart in de hand overal naar toe en alles gevonden ennnnnnn ja natuurlijk.
Met de trein terug naar Williamstown en op het verkeerde station uitgestapt en toen geen kaart en de weg kwijt hahaha
Uiteindelijk de weg weer gevonden omdat Margie mij de weg naar de bibliotheek uitgelegd had en ik zag een bordje met jawel bibliotheek. Na 2 uur lopen en pijn aan de pootjes zag ik het huisje

• 21 Januari 2016 - 08:34

Mike:

Heel leuk om te lezen mam, we zijn blij dat je het zo naar je zin hebt all by yourself! Ik ben trots op jou. Dikke duuj, van ons, X.

• 21 Januari 2016 - 09:04

Joanne:

Oh . Dat is een beetje pech,, maar weegt niet af tegen alles wat je al hebt overwonnen. ......

• 21 Januari 2016 - 12:03

Margreth:

Super dat het zo goed bevalt. En alles in je uppie! Echt bewonderaar je. Weer genoten van je reisverslag. Jaloers op die 24 graden, maar het is je dubbel en dwars gegund

• 21 Januari 2016 - 22:38

Harry:

Ha zussie.
    Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt daarginds
    Geniet van de zomer en alle mooie ervaringen.
    Alle goods vanoet Munstergelaen

• 22 Januari 2016 - 16:39

Maud:

Wow Wilma...you go girl!! Je hebt echt al veel ondernomen..en dat met kaart in de hand en gewoon gaan, leuk zeg!
    Leuk om je avonturen te lezen.
    Veel plezier nog!! x

• 22 Januari 2016 - 17:31

Janina:

Hey Wilma Pilma

Leuk om te lezen wat je allemaal doet, vind de hele onderneming supercool. je kunt hendig:) trots op jezelf zijn, hoop echt dat je heerlijk het genieten bent dikke kus

• 22 Januari 2016 - 22:00

Yvonne:

Wat geniet ik van je reisverslagen! Je kunt echt hartstikke trots zijn op jezelf!!!! Geniet er maar lekker van!!! Dikk kus!

• 25 Januari 2016 - 09:06

Danielle:

Heel leuk om te lezen wat je allemaal onderneemt!
    Geniet ervan, x