Mooiiiii - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Mooiiiii - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Mooiiiii

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Januari 2016 | Australië, Melbourne

Na een aantal telefoontjes met het vliegveld te hebben gepleegd kwam op zondagavond mijn koffer aan, jippie.
Maandag met de tram en de myki card naar de grote stad. De myki is zoiets als onze OV, het openbaar vervoer is in de stad gratis. Je kunt met een oude tram of met een toeristenbus gratis naar alle bezienswaardigheden, en dat zijn er nog al wat.
Melbourne is een stad met ontzettend veel groen, oude en nieuwe gebouwen door elkaar echt prachtig. Tijdens mijn vorige bezoek aan Melbourne heb ik samen met Joanne de stad verkent maar nu merk ik dat we maar een klein gedeelte gezien hebben.
Naar de Royal botanical garden, shrine of rememberence, Melbourne museum met echte Rembrand en Jan Steen gezien.
Naar de prachtige Cathedral en alles echt waar gratis. Daar wordt je toch blij van...... Stukje gaan varen en genoten van de heerlijke geuren, kleuren en het zonnetje, wat wil een mens nog meer.

  • 12 Januari 2016 - 07:56

    Margreth:

    Gelukkig ook je koffer terug.

  • 12 Januari 2016 - 08:32

    Joanne:

    Prachtig, Ja dat zal wel dat je nu meer ziet . Wij hebben alleen gewandeld en da kom je niet zo ver.. lol.
    Mooi, ga zo door. Xxjoe

  • 12 Januari 2016 - 08:45

    Wilma :

    Ja, was idd blij dat mijn koffer terug was lekker schone en zomerkleding aan. Vooral de laarsjes dragen met meer als dertig graden.
    Hahaha, Joanne ondanks de bussen betrap ik me erop dat ik telkens wandel. Heel wat metertjes op mijn flipfloppies afgelegd. Ennnnn noten met druiven, dat hou ik erin

  • 12 Januari 2016 - 15:00

    Maud:

    He Wilma,

    Wat goed om te lezen dat je het zo fijn hebt daar :)
    Dat is wel goed geregeld dat je gratis gebruik kan maken van ov en musea!
    Geniet nog lekker en wandel ze op de flipflops!!!
    Liefs Maud

  • 12 Januari 2016 - 20:06

    Harry:

    Ook 10 weken naar Australië

  • 12 Januari 2016 - 21:13

    Wilma:

    Is ook echt iets voor jullie, volgend jaar? na. USA trip. Ik wil best hier blijven hebben jullie een vakantieadresje hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 10846

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: