Mandurah - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Mandurah - Reisverslag uit Mandurah, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Mandurah

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

13 Maart 2016 | Australië, Mandurah

In Kalamunad genoten van mijn tripjes de heuvel af naar Perth of op voor wandelingen te maken. Na een best wel heftige val hahahaha, en na wat bezorgde opmerkingen van de kinderen en vriendinnen toch maar besloten niet meer alleen op pad te gaan. Daarmee bedoel ik op plekken waar je niemand tegenkomt. Mmmm tebslotte ben ik een responsable eldery woman pffffff. Maar echt geluisterd en ondanks enige twijfel niet meer alleen lange boswandelingen gemaakt. Nog een dag naar het Prachtige Rottnedt island gegaan, zo ontzettend mooi. En uiteindelijk na 2 weken te hebben genoten van het kleine appartementje met prachtig uitzicht in Perth Hill, Kalamunda met de bus, trein en uiteindelijk de taxi in Mandurah aan het haventje en strand aangekomen. Kalamunda lag echt op de heuvel omringt door bossen dan is dit een heel ander uitzicht. mandurah heeft heel veel kanalen, water en natuurlijk stranden. Met de trein en bus naar pinguinn island gegaan. Dit iis een miniscuul klein eilandje, waar je met een klein bootje naar toe kunt. Er leven alleen pinguins en prachtige vogels echt mooi. Mandurah staat ervoor bekend dat je er dolfijnen kunt spotten, maar ik heb er nog geen enkele gezien. Ik geef de moed niet op want ik heb nog een aantal dagen voordat ik terug MOET. Hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 10796

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: