Darwin - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van Wilma - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Virginia Beach, Verenigde Staten van Wilma - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 Februari 2016 | Verenigde Staten, Virginia Beach

Samen met Ellen de stad ontdekt, langs de prachtige stranden gewandeld, musea, botanic garden en allerlei andere bezienswaardigheden bezocht en veel gelachen. Darwin is de grootste stad in de Nt, er is een wet season en dry season. In the wet season zijn veel toeristische atracties gesloten ivm de kans op storm en regen en de daarmee gepaarde overstromingen.Wij hebben er geen last van gehad, heerlijk weer soms wat zweterig hahahaha maar gelukkig bestaat er zoiets als airco. Ook in Darwin zijn er toch veel daklozen en dronken mensen. Hebben hierdoor in de bus een avontuur beleefd waar we achteraf om konden lachen. Ik ging toch gelijk in mijn werkmodus, misscien toch iets in hetzelfde werkveld zoeken mmmmm
Naar Katherine en Edithfalls geweest, zo mooi en ook zo anders. Konden er niet zwemmen omdat jaaaaaa er woonde een krokodil. De gids vertelde dat er in 2008 een overstroming was en dat de krokodil in de Woolworth rondzwom, gezellig samen een broodje halen. Je ziet er ook, net als in Darwin veel huizen op palen staan.
Maar de prachtige natuur en meest toch vriendelijke mensen makt veel goed. Jelly fish and crocks in overvloed maar daar ben ik niet echt fan van. Gisteren van Ellen afscheid genomen en vandaag de bibliotheek en hrt gouverneurshuis bezocht, gewoon mooi. Ik vertrek donderdag naar mijn laatste bestemming Perth

• 21 Februari 2016 - 19:03

Ellen :

tWas geweldig , ben inmiddels weer thuis en kan heerlijk foto's bekijken van al het moois. Geniet nog van je weken in Perth. Grjs

• 22 Februari 2016 - 09:03

Saskia:

Dat klinkt allemaal als een groot avontuur, tantje! Good busy :)
    Dikke knuffel uit het regenachtige Brunssum-city! Veel plezier in Perth!

• 28 Februari 2016 - 12:00

Annemie :

wouhhh ik geniet wel mee zo op deze manier. Leuk wat je allemaal onderneemt. Het laatste stukje van de reis ga je weer in je uppie doen. Peanuts voor jou geloof ik na wat je allemaal al mee gemaakt en onderneemt hebt. Nou meid geniet nog maar want voor dat je het weet sta je weer hier in dat kikkerlandje.
    Dikke knuffel van ons.