Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Januari 2016 | Nederland, Brunssum

Nog 6 dagen en dan vertrek ik, nog 2 dagen werken en dan begin ik aan de voorbereidingen zoals koffer inpakken enz

De reis staat vast, hotels en bed en breakfasts geboekt, nog niet alles zodat ik me ook kan bedenken als ik toch ergens anders wil verblijven of langer op een plek wil blijven.

Ik heb iedereen aan mijn mailinglijst toegevoegd, mocht ik je vergeten zijn sorrrrryyyyyyy.

Wil jij toch een beetje meereizen ga dan naar waarbenjij.nu en zoek op wurmenwimke, meld je dan zelf aan.

Nu nog in Brunssum maar eind volgende week in Australie, spannend maar ik heb er zin in.

  • 01 Januari 2016 - 20:08

    Sasje:

    Heeeeeel fijn vooruitzicht!!!! Veel plezier met de voorbereidingen en een hele goede reis volgende week!!! Make some precious memories

  • 01 Januari 2016 - 22:19

    Margreth:

    Alvast een heel goede reis xxx
    Have fun

  • 02 Januari 2016 - 02:05

    Harry:

    Hey zussie.
    Alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Hele goede voorbereidingen, een nog betere reis en daarna heel veel succes, geluk en wijsheid bij je zoektocht.
    Ben benieuwd naar je ervaringen en bevindingen.
    Spannend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 10848

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: