Terug in Lithgow in de Blue Mountains - Reisverslag uit Torquay, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Terug in Lithgow in de Blue Mountains - Reisverslag uit Torquay, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Terug in Lithgow in de Blue Mountains

Blijf op de hoogte en volg Wilma

23 Januari 2014 | Australië, Torquay

Na een reis van ongeveer 4000km zijn we gisterenavond weer vanuit het mooie Tuncurry terug in Lithgow. Ik zit nu met een lekkere kop koffie te genieten van de bergen op het stoepje in de mooie tuin van Shany. Lekker in het zonnetje. Het was een prachtige rondreis met mooie stranden, bergen, uitzichten. Nu we weer een goede internetverbinding hebben kunnen we de gemaakte foto's op de site zetten.
Dit weekend is Australien Day en gaan we de bergen in met de familie van Joanne. Volgende week gaan we naar Sydney en gaan we verder met onze reis door eigenlijk maar een klein stukje van Australie. Groetjes en knuffels voor iedereen van wie we houden..........

• 29 Januari 2014 - 18:40

Angie:

Hi guys.

verheug me altijd weer jullie verslag te lezen. Fotos zijn wederom prachtig.

xxx
    angie

• 10 Februari 2014 - 09:10

Wil:

Dames,

MOOI daar!!! Ik wil ook op vakantie! :)
    Veel plezier verder!
    Lfs, Wil