Nog 19 dagen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu Nog 19 dagen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu

Nog 19 dagen

Door: Wimke

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 December 2013 | Nederland, Brunssum

Nog een paar weekjes en dan vertrekken we. Joanne heeft op het werk een afstreepkalender gemaakt en onze lieve collega's helpen ons met het wegstrepen. Wil dat zeggen dat ze blij zijn als we vertrekken????
Shany heeft de treinreis vastgezet en heeft een heeeeeeellllll groot deel van de reis geregeld, hartstikke lief
Joanne heeft voor de terugreis een kamer kunnen boeken voor onze stay over in Dubai, helemaal gratis.
Kunnen we misschien nog een kijkje nemen in Dubai en zoals Car zegt, ik zou het alleen al voor de stempel in mijn paspoort doen hahahahaha
Ik ga iedereen die met ons mee wil reizen de link doorsturen en nu begint toch wel het aftellen.


  • 17 December 2013 - 11:15

    Laura:

    Dames,

    Ik tel met jullie mee af, maar dat is echt omdat ik het jullie SUPERERG gun!
    Heerlijk een paar maanden weg en genieten en ontspannen. Daar hebben jullie zo hard voor gewerkt.
    Ik geef wel eerlijk toe dat ik jullie zal missen.
    Maar ik heb nog 18 dagen om van jullie aanwezigheid te genieten :-)

    Dikke knuffel Lau

  • 19 December 2013 - 19:16

    Brigitte Hardy:

    Nou Laura jij maakt het nog mooier dan dat het al is, een paar maandjes? Joanne en Wilma ik tel ook met jullie af, maar eerst wil ik jullie nog fijne feestdagen wensen en de beste wensen voor het komende jaar, te beginnen met een geweldige vakantie. Ik ga jullie volgen dus gedraag jullie dames!
    groetjes dikke poen Brigitte

  • 04 Januari 2014 - 12:56

    Margreth:

    Nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken jullie voor die fantastische reis!!! Alvast een heel goede en plezierige reis gewenst! Jullie hebben het verdiend, maar we ik ga jullie komende 6 weken echt wel missen. Gelukkig mogen we allemaal via deze link meegenieten van jullie prachtige ervaringen en plezier. Losts of fun down under xxxxxxxx

  • 04 Januari 2014 - 17:49

    Wil:

    Maedjes.............,

    Héél veel plezier in/op het kangeroe land. Leer maar net zo vettig praten als ze daar doen. Alwwright laddddddddd?????
    Groete oet Zitterd

  • 04 Januari 2014 - 21:26

    Astrid:

    Lieve schatten, in mijn hartje reis ik met jullie mee.
    Denk vanaf morgen extra veel aan jullie en uiteraard volg ik jullie op de voet. Als eerste morgen (en overmorgen) een goede reis en eenmaal aangekomen: Geniet van alles en kom lekker tot rust.
    Wel lief voor elkaar zijn he !!!!

    Dikke knuffel Astrid

  • 05 Januari 2014 - 09:25

    Monique:

    Goedemorgen dames,

    Jaaa vandaag is het zover, jullie vertrekken! Nog een paar uurtjes en dan zitten jullie in de lucht op weg naar dat "onbewoonde" eiland hahahaha. Trouwens nog de beste wensen voor 2014! Ga er lekker van genieten en houdt ons op de hoogte met jullie reisverslag, misschien laten we wel iets weten hoe het hier op Heiveld is hahahaha.

    Jrus Monique

  • 05 Januari 2014 - 15:00

    Patty:

    Spannend meiden, vandaag gaat jullie grote avontuur beginnen. Ik weet zeker, dat dit een geweldige reis gaat worden. Wij zijn er nu 2 keer geweest en het blijft kriebelen. Op naar de zon... Heel veel plezier!!!
    Pattyxxx

  • 05 Januari 2014 - 18:57

    Angie:

    Heel veel plezier in Down Under. Wish I could be there :-( hugs Angie & the doggies

  • 05 Januari 2014 - 19:33

    Margreth :

    Have fun!!! Denk aan jullie xxx
    Kijk uit naar jullie reisverslagen !!

    Knuffels XXX

  • 05 Januari 2014 - 20:47

    Brigitte Hardy:

    Goede r...e...i....s......!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 10852

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: