Busreis Darwin (22uur) - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Busreis Darwin (22uur) - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Busreis Darwin (22uur)

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Februari 2016 | Australië, Alice Springs

Wij zaten al op tijd op de bus te wachten want de geplande douche in een openbare gratis douche ( na drie dagen busch was dat wel fijn ) ging niet door was helaas gesloten. De bus is na diverse tellingen, aantal personen op de chauffeur zijn lijstje leek niet te kloppen met aantal dat in de bus zat uiteindelijk toch wel, vertrokken. De eerst paar uur was het nog licht en zag je het landschap veranderen. Zodra het donker werd probeerden we wat te slapen maar dat was nog niet zo heel eenvoudig, toch ging het best snel en zodra de zon weer op was zag je zoveel mooie dingen om je heen dat een nacht met erg weinig slaap niet zo erg was. Een aantal stops gemaakt om de benen te strekken en hoe verder we richting Darwin kwamen voelde je de vochtige warmte om je heen en zag je de natuur veranderen. Uiteindelijk aangekomen in Darwin, en daar regende het!! , gelukkig maar paar minuten dus toen we de bus uit mochten was er weer zonneschijn. De afstand van busplaats en hotel was te belopen en het hotel is een paradijsje, heerlijke bedden dus we hebben geslapen als ossen. Na natuurlijk de douche die we hadden gemist in Alice springs.
Na een rustige ochtend de stad een beetje verkend en de kustlijn afgelopen , prachtig.

• 13 Februari 2016 - 13:05

Harry:

Wow zussie, jij krijgt waar voor je geld. Ziet veel maakt veel mee en leert volgens mij ook nog het nodige. Ik egniet in iedergeval van jouw korte reisverhalen. Vooral blijven doen

• 14 Februari 2016 - 19:04

Annemie:

Hallo Wilma. Ger en ik waren vanmorgen op de koffie bij Harrie en Josiene en hoorde je verhalen en reis vanuit Australie. Geweldig meid wat je allemaal onderneemt. Heerlijk om te horen en te lezen hoe geweldig jij het daar allemaal vindt. Blijf vooral genieten en neem alles maar heerlijk in je op, wij blijven je volgen en meegenieten op je blog. Heel veel grtjs en dikke knuffels vanuit de "lampkesstad"