Melbourne eindelijk - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu Melbourne eindelijk - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu

Melbourne eindelijk

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 Januari 2016 | Nederland, Brunssum

Na heel wat hobbels en bobbels eindelijk aangekomen, heerlijk weertje. Een ontzettend lieve gastvrouw en een heerlijk appartementje.

In Dusseldorf begon het avontuur, uitgezwaait door Maikel, Chris en Jimmy.
Ik kon niet worden ingeschequed verder als china, mijn bagage echter wel.
Eerste overstap Parijs, daar werd ik naar de verkeerde terminal verwezen, na een paar keer vragen toch gevonden.
Op het vliegveld geprobeert me online in te checken maar dat lukte niet, nadat ik ook geen vlucht kon vinden met mijn vluchtnummer naar Melbourne begon ik me toch zorgen te maken.
Na eerst Car lastig te hebben gevallen, toch nog een keer met air france contact opgenomen maar die konden me niet helpen.
Toch doorgevlogen en in China aangekomen stonden er inderdaad een paar honderd mensen in de rij, nee ik overdrijf niet, die ook geen boardingpas hadden.
Na twee en een half uur in de rij te hebben gestaan, het niet kunnen inchequen omdat ze het paspoort nummer verkeerd hadden ingetoetst voor de ETA, kon ik na 3uur nog net op tijd in het vliegtuig stappen.
Ik moet zeggen hele aardige vriendelijke stewardessen en echt heel veel beenruimte. Op het vliegveld was een complete chaos hele rijen mensen voor door de douane heen te gaan. Nou denk je dan heb je het hehad, jepp maar zonder koffer die is kwijt.
Ik mag morgen vellen en ze gaan ervan uit dat hij er dan is.....
Mmmmmmmm maar na een lange reis van meer als 35uur ben ik blij dat ik er ben, hoor de vogels zingen, ruik de heerlijke bloemen en het zonnetje schijnt. En voor de rest ben ik verzekerd hahaha.
Nou dat was mijn eerste avontuur

  • 09 Januari 2016 - 09:18

    Joanne:

    Oh wat een pech allemaal. Maar je hebt het greed. Mijn moeder heeft ook 2 x koffer kwijt. Komt goed. Heb je een vergoeding van vlieghaven maatschappij. ? Voor de eerste dagen ,,onderbroekjes te kopen. Veel liefs joe.x

  • 09 Januari 2016 - 16:11

    Margreth:

    Omg.... Wat een toestanden. Daarno ben je helemaal aan vakantie toe ! Maar wel mooi verhaal voor in je blog

  • 09 Januari 2016 - 16:54

    Saskia :

    Mam zegt dat ze gek zou zijn geworden, hihi

  • 09 Januari 2016 - 16:56

    Saskia:

    Maar gelukkig goed aangekomen! Het eerste avontuur zit er dus al op :) nu hopen dat de koffer snel terecht is en anders is een Australisch onderbroekje vast een goed alternatief! Veel plezier en geniet ervan! Liefs

  • 09 Januari 2016 - 18:41

    Laura:

    Lieve Wilma,
    Geniet van je avontuur.
    Leuk om je verhalen hier te lezen .
    X Laura

  • 09 Januari 2016 - 21:16

    Harry:

    Pfff.... veel spannender zal het niet meer worden zussie. Volgens mij heb je alle dingen die fout kunnen gaan in een reis meegemaakt. Heb je daar extra voor betaald? Leuker kun je het niet maken ;-)
    Nu eerst bijkomen en genieten.
    Greets Harry

  • 10 Januari 2016 - 09:09

    Ellen:

    Hoi lieve wereldreiziger, wat een verhaal maar je hebt het doorstaan, zie je wel je kunt het

  • 10 Januari 2016 - 14:04

    Ketie En Zefje:

    Lieve Meid
    een goed begin is het halve werk (en je begin was al spannend) nu kan de rest je niet meer onder krijgen
    dit avontuur gaat helemaal goed komen. geniet en veel plezier
    Groetjes en knuffels

  • 12 Januari 2016 - 15:06

    Maud:

    Wat een avontuur!
    Goed dat je zo positief blijft :) Je kan er toch niks aan veranderen...dan maar erom lachen he Wilma ;)

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 10809

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: