newness wolgen valley - Reisverslag uit Newnes, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu newness wolgen valley - Reisverslag uit Newnes, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

newness wolgen valley

Door: wurm

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 Februari 2014 | Australië, Newnes

Nadat wij een nachtje hebben geslapen in het vertrouwde huisje van shan in Lithgow, zijn wij weer vertrokken voor een nachtje in bush. Mijn zus had een mooie plek gevonden in een plaats die Newness heet in de wolgen valley.
Prachtige oud mijn dorp die natuurlijk niet meer actief is.de hotel is verplaatst en gerestereerd. De eigenaar van het hotel jeeft het stuk land opgekocht en een 5 tal cabins gebouwd in de stijl van de 1900.
Kangaroos cockatoos lyer birds kippen lopen en vliegen rond. Je mag de groenten en eieren plukken en rapen.
Wij hebben er heerlijk gewandeld en genoten van de prachtige uitzichten vanaf onze verandah.
Konden wij er maar blijven.

• 16 Februari 2014 - 12:15

Margreth:

Ohhhhhh jullie willen straks helemaal niet meer terug naar Nederland!!!! Wat een paradijselijke landschappen zijn daar ook!!! Een onvergetelijke vakantie!!! Xxx