Sydney. - Reisverslag uit Moorabbin, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu Sydney. - Reisverslag uit Moorabbin, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

Sydney.

Door: imke

Blijf op de hoogte en volg Wilma

31 Januari 2014 | Australië, Moorabbin

Afgelopen weekend zijn hebben we op een scoutingplek in Wynham doorgebracht. Gewoon te mooi voor woorden, kangeroes, pelikanen en prachtige vogels van dichtbij gezien. Wat minder waren de spinnen en het andere ongedierte maar ja......

Samen met de familie van Joanne Australien Day doorgebracht en genoten van een heerlijke barbecue, taart en andere Australische lekkernijen gemaakt door de nichtjes van Joanne.

De plek lag aan een meer en als je wakker werd dan hoorde je alleen het fluiten van de vogels zo heerlijk rustig.

Na het weekend terug gegaan naar het mooie Lithgow met een temperatuur van ongeveer dertig graden is het goed uit te houden. Of zoals ze dat hier zeggen het is weer stinking hot.

Vandaag vertrekken we per trein naar Sydney hier blijven we drie dagen.
Dus tot

• 01 Februari 2014 - 19:23

Andrea:

Leuk dat jullie het zo fijn hebben. We missen jullie hier. We tellen de dagen met jullie mee.
    Ik ben jaloers op jullie, met zo'n mooie omgeving en mooi weer.
    Een dikke knuffel en kus van Andrea.

• 01 Februari 2014 - 19:24

Astrid:

Lieve schatten, het deed me erg goed om jullie stem weer te horen. Denk veel aan jullie.
    Lekker genieten van alles, maar dat zit wel goed.
    Dikke kus van Astrid

• 11 Februari 2014 - 09:06

Käthy:

Hoi Joanne en Wilma wat hebben jullie toch een geweldige tijd in Australië geniet maar het is bijna weer tijd om naar huis te gaan en jullie veel hebben te vertellen gr Käthy