torquay vic. aus. - Reisverslag uit Torquay, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu torquay vic. aus. - Reisverslag uit Torquay, Australië van Wilma - WaarBenJij.nu

torquay vic. aus.

Door: joanne

Blijf op de hoogte en volg Wilma

17 Januari 2014 | Australië, Torquay

He allemaal. Wij zitten in een resort te wachten tot de auto van mij zus gerepareerd wordt. Dan zullen wij onze reis vervolgen naar Lake Entrance.
het is hier heel mooi. De resort is tegenover een strand.hetweer is warm. 45 graden. Mmmmm wij vinden het heerlijk. Wij hebbenzelfs in adelaide gewandeld in de stad op de dag waarop gerigistresrd werd dat het op die plek , in adelaide de temp.het hoogste was inde hele wereld !.bij de vvv kantoor vonden ze ons stoer.
wij hebben er weinig moeite mee.
onze route op de great ocean road is bijna ter einde.
wij hebben een koala gezien in het wild ! Met jonkie!, in de omgeving van onze caravan in de belair national park in adelaide.
de stad was mooi met veel oude gebouwen, veel universities in de stad.
ik voeg eenpaar fotos bij en schrijf morgen verder. Luv wimke en wurm x

• 17 Januari 2014 - 10:58

Thea:

he leuk ja erg warm daar zag het op het nieuws
    niet normaal hoe warm het daar is
    groetjes en liefs Thea xx

• 18 Januari 2014 - 13:41

Käthy:

Wouw, wat hebben jullie het prachtig en naar jullie zin. Je weet, ik was voor 5 jaar ook in Adelaide. En de Great Oceaan hebben jullie ook de twelve apostles gezien. hoop dat jullie weer snel verder kunnen als de auto gerepareerd. Veel plezier met jullie verdere reis door Australië doe iedereen de groetjes van mij. Käthy