Aangekomen op onze bestemming - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu Aangekomen op onze bestemming - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu

Aangekomen op onze bestemming

Door: Wurm en wimke

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 Januari 2014 | Nederland, Brunssum

En eindelijk aangekomen na een reis van meer dan 24uur, wel gezellig en veel gelachen en weinig geslapen.
Een advies, neem iemand mee in een rolstoel en je reis is een stuk aangenamer hahaha. Niet in lange wacht rijen gestaan en achter iemand met een hesje aanlopen tot aan het vliegtuig, gewoon top.
Eerst van Düsseldorf naar Dubai ongeveer 7 uurtjes 4 uur doorgebracht in luxe stoelen en hiern nog een reis van 14uur en toen eindelijk in Sydney. We werden door zus van Joanne opgehaald en zijn nu in Lithgow in het prachtige Australie
Vanaf donderdag gaan we rondtrekken.

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes

• 07 Januari 2014 - 08:36

Misja, Sas, Marijn En Roos:

Hai lief tantje,
    Heeeeel fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Geniet van dit enorme avontuur en ontzettend leuk dat wij mee kunnen genieten via deze website!
    Een enorm dikke knuffel van ons allevier,
    X

• 07 Januari 2014 - 09:15

Ketie En Sjef:

Hallo lieverd we zijn blij dat jullie reis zo goed en gezellig verlopen is, nu genieten van je vakantie en dat je verwachtingen uit zullen komen we wensen jullie veel plezier met dit avontuur lies Ketie en Sjef

• 08 Januari 2014 - 18:08

Margreth:

Hé globetrotters , weten jullie wat je een volgende keer mee moeten nemen