De voorbereidingen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Wilma - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

11 Oktober 2013 | Nederland, Brunssum

Deze week nieuw paspoort aangeschaft,naar reisbureau voor het Visum. Joanne heeft dit vorige week al gedaan. Misschien nog een reisje erbij en dan kunnen we de treintickets boeken.
Het maakt me heeeeeellllllemaal niets uit ik ben alleen maar nog enthousiast en blij dat ik mee ga.

En ik werd er door mijn liefste peteneefje erop gewezen niets over onze vertrekdatum op Facebook te zetten hahaha Had er niet echt iets op gezet behalve de maanden die we aan het aftellen zijn, maar ja hij heeft gelijk.

Ga komende week proberen onze rondreis op de site te zetten en een foto van ons maarrrrrr dat wordt moeilijk want ik heb een hekel aan op de foto gaan.

  • 29 Oktober 2013 - 22:50

    Wurm:

    He wimke GEWELDIG geknipt en geplakt :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

ik ben moeder van 2 prachtige, lieve en reislustige zonen en schoondochters.En niet te vergeten omi van Chris en Jimmy

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 10820

Voorgaande reizen:

07 Januari 2018 - 15 Maart 2018

Australia, New Zealand, Singapore anddddd Vietnam

07 Januari 2016 - 17 Maart 2016

Rondreis door Australie

05 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Samen op reis en GENIETEN

Landen bezocht: